bence çok zengin birisinin oğlu ya da kendisi, bu işi keyfi olarak yapıyor. ben bu işte öyle futbolcuya şehire falan reklam verecek kadar para olduğunu düşünmüyorum. ya da aklımda başka bi şey daha var ama kimsenin günahını almak istemem. ondan dolayı ilk düşündüğüm mantıklı gibi geliyor