• 17-05-2024, 07:27:35
    #1
    Selam dostlarım uzun zamandır ( 3 Yıldır) mentalim kaldırmadığı için Türkiye'den müşteri almıyordum ama asıl mesleğim web tasarım.
    Neyse Amerika'da bir müşteri arayışımda yoktu fakat tesadüfen bugün bir müşteri denk geldi ve 3 sayfalık basit bir site istedi.
    Kendisine bir kaç örnek sundum fakat hoşuna gitmedi, genelde Türkiye'de bu tarz durumlarda iş iptal edilir.

    Ama burda şöyle bir olay oldu, Adam bana hesap numaramı sordu ve ödeme yapmak istediğini söyledi.
    Bende ısrarla işi yapmadan para almak istemediğimi belirttim ama çok ısrar ettiği için hesap bilgilerimi ilettim.

    Bu arada 3 sayfalık Wordpress bir site için 200 dolar bir teklif verdim.
    Kendisinin 20 adet daha siteye ihtiyacı varmış ve çalışmalar devam edicekmiş.

    Gerçekten Türkiye'deki müşteriler ile buradaki müşteriler arasında çok büyük farklar varmış. Belki kendi mesleğime tekrar geri dönebilirim.

  • 17-05-2024, 07:29:31
    #2
    Hayırlı olsun, umarım bundan sonra kendi işiniz ile güzel bir çalışma içinde olursunuz.
  • 17-05-2024, 07:42:08
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Bereket versin
  • 17-05-2024, 08:07:11
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam nasıl buldunuz böyle bir müşteri? Bana da lazım.
  • 17-05-2024, 08:08:28
    #5
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam nasıl buldunuz böyle bir müşteri? Bana da lazım.
    referans usulu
  • 17-05-2024, 08:10:14
    #6
    Doların kokusu bir başka. Başarılarının devamını dilerim Gökhan hocam umarım keyifli, bol kazançlarınız olur.
  • 17-05-2024, 08:10:22
    #7
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    referans usulu
    Az daha açar mısın? Site yapmayı çok seviyorum. Belki bi'fırsat gelir ayağıma.
  • 17-05-2024, 09:07:31
    #8
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doların kokusu bir başka. Başarılarının devamını dilerim Gökhan hocam umarım keyifli, bol kazançlarınız olur.
    ben genelde hesabımda tutuyorum kokusunu bilmiyorum
  • 17-05-2024, 09:08:33
    #9
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben genelde hesabımda tutuyorum kokusunu bilmiyorum
    Oradan bile his edebilirsiniz hocam