• 16-05-2024, 19:20:42
    #1
    Biraz ekşi sözlük başlığı gibi oldu ama önüme bir video denk geldi. Bende motorsiklet sürerken sıkça rastladığım bir durum😅
  • 16-05-2024, 19:23:46
    #2
    Ben köpek görünce yavaşlıyorum yavaşlayınca saldırmıyolar 😄
  • 16-05-2024, 19:24:02
    #3
    Motora değil aslında lastiğe saldırıyorlar. Düzenli başımıza geliyor .)
  • 16-05-2024, 19:27:16
    #4
    Platin üye
    Köpekler bulundukları alandaki nesneleri idrarlarıyla işaretlerler. Araçlarda en sık lastiklere bunu uygularlar. Hareket halindeki bir motosiklet içgüdüsel olarak onların bölgesine girmiş tehlikeli bir canlı statüsüne dönüşüyor. Yoksa sabit durduğunuzda yada kontak kapattığınızda ses soluk çıkarmazlar. Naçizane tavsiyem direkt basıp geçin duran kaybeder
  • 16-05-2024, 19:59:46
    #5
    Bende durduğumuzda susacağına inanıyorum da daha hiç duramadım.

    Yıl içerisinde Pendik tarafına gittim Bir ara sokağın birinde köpek havlaya havlaya üzerime geliyordu. Ben de sakin olmasını söyledim köpek normale dönmüştü ilginç ama çaresiz kalınca yöntem işe yaradı


    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köpekler bulundukları alandaki nesneleri idrarlarıyla işaretlerler. Araçlarda en sık lastiklere bunu uygularlar. Hareket halindeki bir motosiklet içgüdüsel olarak onların bölgesine girmiş tehlikeli bir canlı statüsüne dönüşüyor. Yoksa sabit durduğunuzda yada kontak kapattığınızda ses soluk çıkarmazlar. Naçizane tavsiyem direkt basıp geçin duran kaybeder
  • 16-05-2024, 20:22:43
    #6
    Tekerleklerin dönüşü onların başını döndürdüğü için olduğunu düşünüyorum şahsen