Bende durduğumuzda susacağına inanıyorum da daha hiç duramadım.

Yıl içerisinde Pendik tarafına gittim Bir ara sokağın birinde köpek havlaya havlaya üzerime geliyordu. Ben de sakin olmasını söyledim köpek normale dönmüştü ilginç ama çaresiz kalınca yöntem işe yaradı


MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpekler bulundukları alandaki nesneleri idrarlarıyla işaretlerler. Araçlarda en sık lastiklere bunu uygularlar. Hareket halindeki bir motosiklet içgüdüsel olarak onların bölgesine girmiş tehlikeli bir canlı statüsüne dönüşüyor. Yoksa sabit durduğunuzda yada kontak kapattığınızda ses soluk çıkarmazlar. Naçizane tavsiyem direkt basıp geçin duran kaybeder