• 16-05-2024, 12:48:17
    #1
    Genelde konuları okumayı severim. Çoğu zaman da ilanları. Fakat gözüme çarpan bir şey var.

    İlanlarda yada konularda en ince detayına kadar bilgiler veriliyor. Hatta özel olarak "PM istemeyin, konu içerisinde tüm detaylar mevcut" gibi ibareler var. Fakat konu altındaki yorumlara bakıyorum "detaylı pm alabilir miyim?". Zaten ilgili kişi tüm detayları vermiş. PM istemeyin demiş. En ufak bir soru işareti bile bırakmamış. Konu altına yorum yapılacağına yada teklif verileceğine herkes pm istiyor yada alakasız reklam atıyor.

    Yada bazen bakıyorum, kişi bir soru sormuş, yardım istemiş veya yaşadığı bir problem için dert yanmış. Konuyla alakasız reklam yorumu atılmış. Tamam burası bir ticaret forumu fakat reklam yapılacak yer var, yapılmayacak yer var. Daha bunun ayrımını yapamıyorsanız, ticareti de zaten yapamazsınız. Önce nerede ve ne zaman hareket edeceğinizi öğrenmeniz gerekir.

    Aslında içerikler okunsa yada başkalarına saygı gösterilse bu gibi sorunlar ortadan kalkacak. Bilgi kirliliğinden başka bir işe yaramıyor. Şahsi fikrimi söylüyorum: Böyle alakasız yorum atanları gördüğümde, ticaretlerini ciddiye almıyorum. Çünkü içerik okumayan birisi, bir başkasının isterlerini de düzgün okumaz.

    Gerçekten merakımdan soruyorum, neden içerikler okunmuyor?
  • 16-05-2024, 12:52:01
    #2
    "detaylı pm alabilir miyim?" demek aslında biraz da almaya niyetliyim hadi pazarlığa tutuşalım demek
  • 16-05-2024, 12:53:17
    #3
    Ülke olarak okuma özürlüyüz, yapacak bir şey yok.
    Sadece konu detaylarını okumayı bırakın, gündelik hayatta bile ciddi sıkıntılar var.
    Özellikle otoparklarda kocaman yazıyor, "Ödemeyi çıkış öncesinde yapın" diye. Adam kapıya gidip zorlanıyor, daha sonra geri dönmek zorunda kalıyor ya da arkasında onlarca araba biriktiriyor.
  • 16-05-2024, 12:55:18
    #4
    Keşfette Yerini Al!
    Pm alabilir miyim ibaresini gördüğümde genelde pm atmıyorum. Çözüm basit. 😂
  • 16-05-2024, 13:09:57
    #5
    Kripto İçerik Üreticisi
    En büyük sorun dediğiniz gibi insanlar en azından bir çok kişi sadece başlığı okuyup hareket ediyor. Yazılım sayfalarından reklam alınacak konuma tumblr sayfaları mesaj atıyor Wordpress istiyorum özel tema veya php değil sadece wordpress diye belirtiyorum özelden bir yeni mesaj “hocam elimde şöyle bir tema var php bir göz atın almak isterseniz konuşuruz” İş yapmak için mesaj atıyorlar elbette kötü niyetle değil ama yani kardeşim kalp nakli bekleyen adama gidip elimde temiz böbrek var demek gibi bir şey oluyor yapılan.