Ülke olarak okuma özürlüyüz, yapacak bir şey yok.
Sadece konu detaylarını okumayı bırakın, gündelik hayatta bile ciddi sıkıntılar var.
Özellikle otoparklarda kocaman yazıyor, "Ödemeyi çıkış öncesinde yapın" diye. Adam kapıya gidip zorlanıyor, daha sonra geri dönmek zorunda kalıyor ya da arkasında onlarca araba biriktiriyor.