• 13-05-2024, 13:45:25
    #10
    Bana adminlik teklif ettiler de dedim coşkun abi uğraşamam başkasına teklif edin

  • 13-05-2024, 13:52:55
    #11
    illaki olmuştur forumu çok seviyoruz evet ama iş yoğunluğunun olduğu bir dönemde ayrıca forumla ilgilenmeye herkesin zamanı olmayabilir
  • 13-05-2024, 14:04:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ettim 😅
  • 13-05-2024, 14:41:06
    #13
    Vardır elbet hocam
  • 14-05-2024, 02:09:46
    #14
    Kurumsal Üye
    Bir önceki yönetimde teklif gelmişti, yönetimin yönetim olmadığının farkında olduğum için kabul etmedim. Üzerine çokta ısrar etmediler.
  • 14-05-2024, 04:27:26
    #15
    3 yıldır gördüğüm kadarıyla forumda aktif olan kişiler modaretör olunca forum katılım aktifliğini en az %80 oranında düşürüyorlar.sebebi nedir bilmiyorum.bunu bilen kişiler belkide çok meşgul olacakları için kabul etmeyebilir
  • 14-05-2024, 05:09:45
    #16
    şuanki yönetimde degil ama öncekilerde 2-3 defa reddettim,şimdi yada daha sonra gelse yine reddederim.r10da vakit geçirmeyi seviyorum,nerdeyse tüm gün pc başındayım ama yöneticilik farklı bişey.daha önce bagzı sitelerde yöneticilik yaptıgım oldu,hatda para kazandıgım ilk işlerden birisiydi yabancı bi forumda ücret karşılıgı yöneticilik yapmak ama bu kadar aktif,özelliklede bu kadar ticaretin döndügü bi sitede yöneticilik çok ugraştırır.ve ciddi söylüyorum,para verseler ugraşamam.bu kadar işin gücün arasında vakit ayırıp,burada hakkıyla işini yapan arkadaşlarıda her zaman takdir etmişimdir.