3 yıldır gördüğüm kadarıyla forumda aktif olan kişiler modaretör olunca forum katılım aktifliğini en az %80 oranında düşürüyorlar.sebebi nedir bilmiyorum.bunu bilen kişiler belkide çok meşgul olacakları için kabul etmeyebilir