şuanki yönetimde degil ama öncekilerde 2-3 defa reddettim,şimdi yada daha sonra gelse yine reddederim.r10da vakit geçirmeyi seviyorum,nerdeyse tüm gün pc başındayım ama yöneticilik farklı bişey.daha önce bagzı sitelerde yöneticilik yaptıgım oldu,hatda para kazandıgım ilk işlerden birisiydi yabancı bi forumda ücret karşılıgı yöneticilik yapmak ama bu kadar aktif,özelliklede bu kadar ticaretin döndügü bi sitede yöneticilik çok ugraştırır.ve ciddi söylüyorum,para verseler ugraşamam.bu kadar işin gücün arasında vakit ayırıp,burada hakkıyla işini yapan arkadaşlarıda her zaman takdir etmişimdir.