
Electroneum zamanında mining yapan var mi?
5
●116
- 11-05-2024, 23:40:23Yıllar önce can sıkıntı ile mining yaptığım electroneum aklıma geldi borsada listelenmiÅŸ ne kadar kazdim ne yaptım hiç hatırlamıyorum. Zorda olsa hesabıma giriÅŸ yaptım ancak kimlik doÄŸrulama istedi. Sormak istediÄŸim zamanında yaptığım kazım miktari hala hesabımda duruyor mudur acaba yalandan heyecan yapmayalım 😀

- 11-05-2024, 23:48:38kripto ya bununla baÅŸladım hiç unutmam 9tl ilk paramı bundan kazanmıştım 5 yıl önceydi sanırım günlük 100 tane veriyordu ÅŸuan tanesi 0.11₺ iyi miktarlarda kazım yaptıysanız deÄŸer yapın kyc hocam çekin coinleri duruyordur coinler ne kadar kullandınız ne kadar biriktirmiÅŸsinizdir tahmini?
- 11-05-2024, 23:52:21hiç hatırlamıyorum hocam ama günlük 100 veriyorsa beklentim düştükaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine de deneyelim dediğiniz gibi bakalım ne biriktirmişiz hocam teşekkür ederim yorumun için
- 11-05-2024, 23:53:52rica ederim hocam hiç unutmam bu meredi beni kriptoya bu başlattı çok şükür kazandık airdroplarala falan benim için yeri ayrıdır ETN ninCaptain53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2024, 00:44:41Hala kaziliyomu bu
cok eskiden ben de bi kez yapmiÅŸtim sanirsam
- 12-05-2024, 00:54:42Artık kazım yapılmıyor hocam bende yapmıştım hatta milyonlarca satın alım falanda yaptım Başka arkadaşlardan kontör yükleme yapılıyodu uygulamadanmiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine de deneyelim dediğiniz gibi bakalım ne biriktirmişiz hocam teşekkür ederim yorumun için