Yıllar önce can sıkıntı ile mining yaptığım electroneum aklıma geldi borsada listelenmiş ne kadar kazdim ne yaptım hiç hatırlamıyorum. Zorda olsa hesabıma giriş yaptım ancak kimlik doğrulama istedi. Sormak istediğim zamanında yaptığım kazım miktari hala hesabımda duruyor mudur acaba yalandan heyecan yapmayalım 😀