• 07-05-2024, 18:45:38
    #1
    Merhaba sevgili R10 ailesi uzun zamandır istediğim motoru 250SR aldım çok mutluyum ve duygularımı sizlere paylaşmak istedim umarım isteyen herkese daha güzeli nasip olur 2023 model aldım 4015 km motorda çizik kırık kaza hiç bir şey yok güzel bir ekspere sokuldu keyfi bir şekilde üstündeki stickerler çıkarıldı ilk basta çok ön yargılıydım stickersiz haline ama şuaaan mermi gibi duruyor diyebilirim canlı görüntüde çok daha iyi maşallahınızı esirgemezseniz sevinirim 😅
  • 07-05-2024, 18:46:03
    #2
    Hayırlı olsun Allah kazalardan sakınsın.
  • 07-05-2024, 18:46:23
    #3
    Allah kaza bela vermesin aman dikkat
  • 07-05-2024, 18:46:44
    #4
    Hayırlı olsun hocam
  • 07-05-2024, 18:47:33
    #5
    Kazasız belasız kullanın
  • 07-05-2024, 18:47:45
    #6
    Sporky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Allah kazalardan sakınsın.
    Amin inşallah hocam çok teşekkür ederim
    wptam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kaza bela vermesin aman dikkat
    Amin hocam elimden geldiğince dikkatli olucam çok teşekkür ederim
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam
    çok teşekkür ederim 🙏🏻
  • 07-05-2024, 18:50:39
    #7
    Lexan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin inşallah hocam çok teşekkür ederim

    Amin hocam elimden geldiğince dikkatli olucam çok teşekkür ederim
    çok teşekkür ederim 🙏🏻
    bizdede r25 var hocam dikkatli kullanının hayırlı olsun
    • Mrxberat
    Mrxberat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-05-2024, 18:52:50
    #8
    Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.
  • 07-05-2024, 18:53:00
    #9
    Tekerine taş değmesin, hayırlı olsun. Kazasız belasız yolculuklar dilerim (:
    • Mrxberat
    Mrxberat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.