Merhaba sevgili R10 ailesi uzun zamandır istediğim motoru 250SR aldım çok mutluyum ve duygularımı sizlere paylaşmak istedim umarım isteyen herkese daha güzeli nasip olur 2023 model aldım 4015 km motorda çizik kırık kaza hiç bir şey yok güzel bir ekspere sokuldu keyfi bir şekilde üstündeki stickerler çıkarıldı ilk basta çok ön yargılıydım stickersiz haline ama şuaaan mermi gibi duruyor diyebilirim canlı görüntüde çok daha iyi

maşallahınızı esirgemezseniz sevinirim 😅