• 06-05-2024, 23:23:20
    #1
    Bugün biri mesaj attı. Para istemiyor otobüs biletimi al yeter diyor. Kesin olmamakla birlikte bileti alınca iadeyi direkt yapıyorlar sanırım. Net *********** yöntemi çünkü hiç bir afetzedeye ben akü satmadım. 2 Adıyamanlı ile ticaretim oldu ve çok net verdiğim şeyleri hatırlıyorum. Bu yöntem ile size atılan mesajlara itibar etmeyin. Duygularınız ile oynatmayın.
  • 06-05-2024, 23:33:26
    #2
    İadeyi bilet alınan karta yaparlar bence hocam.
  • 06-05-2024, 23:37:24
    #3
    Biletin çıktısını bir yazihaneden alıp, diğer yazihaneye gidip acil işimiz çıktı cenaze var hasta var diyip iptal ettirebilir.
  • 06-05-2024, 23:38:00
    #4
    Ne hale geldik yahu. Belki adam gerçekten her şeyi doğru söylüyor belki de 200 lira çarpma peşinde. Yazıklar olsun bizi bu hallere düşürene. Bir yanda zorda veya dolandırmaya çalışanı bir yanda da buna inanıp inanmamak arasında kalanı. Sen aklımıza mukayyet ol, kalbimize feraset ver Allah’ım.
  • 06-05-2024, 23:50:21
    #5
    Hocam hangi şehirdesiniz? Aynı kişi Denizli’deki veterinerlerin tümüne musallat olmuştu geçen ay.
  • 07-05-2024, 07:48:36
    #6
    DrMotun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hangi şehirdesiniz? Aynı kişi Denizli’deki veterinerlerin tümüne musallat olmuştu geçen ay.
    Ben Karamandayım. Taktik belliymiş.
  • 07-05-2024, 08:01:38
    #7
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Karamandayım. Taktik belliymiş.
    Konunun ilk 2 mesajında adama inandım doğru söylüyordur dedim son mesajda içimden bir kaç bişey söyledim vay be
  • 07-05-2024, 08:12:17
    #8
    Her sektöre görede senaryo değişiyor abi 309₺ diye kaydetmesi.
  • 07-05-2024, 08:27:18
    #9
    emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun ilk 2 mesajında adama inandım doğru söylüyordur dedim son mesajda içimden bir kaç bişey söyledim vay be
    Bende inandım bir yandan 500 lira beni öldürmez, gerçekse faydası olsun demiştim. Çok şükür akü dedi, kaptırmadık parayı.