
Kimsenin otobüs biletini almayın
8
●836
- 06-05-2024, 23:23:20Bugün biri mesaj attı. Para istemiyor otobüs biletimi al yeter diyor. Kesin olmamakla birlikte bileti alınca iadeyi direkt yapıyorlar sanırım. Net *********** yöntemi çünkü hiç bir afetzedeye ben akü satmadım. 2 Adıyamanlı ile ticaretim oldu ve çok net verdiğim şeyleri hatırlıyorum. Bu yöntem ile size atılan mesajlara itibar etmeyin. Duygularınız ile oynatmayın.

- 06-05-2024, 23:38:00Ne hale geldik yahu. Belki adam gerçekten her şeyi doğru söylüyor belki de 200 lira çarpma peşinde. Yazıklar olsun bizi bu hallere düşürene. Bir yanda zorda veya dolandırmaya çalışanı bir yanda da buna inanıp inanmamak arasında kalanı. Sen aklımıza mukayyet ol, kalbimize feraset ver Allahım.
- 07-05-2024, 07:48:36Ben Karamandayım. Taktik belliymiş.DrMotun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2024, 08:01:38Konunun ilk 2 mesajında adama inandım doğru söylüyordur dedim son mesajda içimden bir kaç bişey söyledim vay beDoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2024, 08:27:18Bende inandım bir yandan 500 lira beni öldürmez, gerçekse faydası olsun demiştim. Çok şükür akü dedi, kaptırmadık parayı.emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
