Bugün biri mesaj attı. Para istemiyor otobüs biletimi al yeter diyor. Kesin olmamakla birlikte bileti alınca iadeyi direkt yapıyorlar sanırım. Net *********** yöntemi çünkü hiç bir afetzedeye ben akü satmadım. 2 Adıyamanlı ile ticaretim oldu ve çok net verdiğim şeyleri hatırlıyorum. Bu yöntem ile size atılan mesajlara itibar etmeyin. Duygularınız ile oynatmayın.