• 03-05-2024, 18:13:11
    #1
    Arkadaşlar herhangibi bir isim vermeyeceğim fakat zaten forum içerisinde bir kaç kişi parfüm satışı yapıyor.
    Daha önce orijinal parfüm başlığı altında parfüm satın aldınız mı?
    Ben daha önce parfüm aldım benim gibi bir kaç kişi daha orijinal olmadığını düşünüyoruz satıcıda öyle bir haklıymış gibi davranıyor ki

    Pazartesi günü avukatıma durumları iletip şikayetci olacağım kişiden, sizinde buna benzer yaşadığınız bir durum varsa bana yazabilirsiniz.
  • 03-05-2024, 18:14:15
    #2
    @XLRThetis;
    @bilaldogan;
    Kendi ifadelere göre mağdurlardan iki kişide bu arkadaşlar.
  • 03-05-2024, 18:42:09
    #3
    Şikayette bulunacağınız kişi para iadesi vereceğini iddia etmiş konusunda, iletişime geçtiniz mi kendisiyle
  • 03-05-2024, 19:11:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YakupAnlatiyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar herhangibi bir isim vermeyeceğim fakat zaten forum içerisinde bir kaç kişi parfüm satışı yapıyor.
    Daha önce orijinal parfüm başlığı altında parfüm satın aldınız mı?
    Ben daha önce parfüm aldım benim gibi bir kaç kişi daha orijinal olmadığını düşünüyoruz satıcıda öyle bir haklıymış gibi davranıyor ki

    Pazartesi günü avukatıma durumları iletip şikayetci olacağım kişiden, sizinde buna benzer yaşadığınız bir durum varsa bana yazabilirsiniz.
    Selamlar.

    Şahsen ben de orjinal parfüm satıyorum ama sattığım markanın temsilcisiyim aktif olarak, birine mal sattığım zaman direkt temsilcisi olduğum kurum gönderiyor malı, bu en basitinden Kargo takip bilgilerinden bile belli olabiliyor, Ayriyetten kesilen fatura işlenen kargo bilgileri ve en basitinden ürün içeriği bile orjinal olduğunu zaten kanıtlamama bile gerek kalmıyor çoğu zaman
    Eğer bu tarz bir kafanızda soru işareti varsa bence iyice araştırmadan parfüm almayın, parfüm işi değişik bir iş, ilk 1 saat çok güzel kokar sonrasında

    Sevgiler.
  • 03-05-2024, 19:59:27
    #5
    Bana göre bu satışların yasaklanması gerekiyor. Başımdan geçen olayları isim vermeden belirtmek istiyorum. (Bu bir şikayet konusu değil, yaşadığım olayları anlatıyorum. Kural dışı bir durum varsa lütfen uyarın)



    11 Şubat 2024 tarihinde 2 adet parfüm siparişi verdim. One Million ve 212 Black VIP. One Million benim uzun süredir kullandığım ve orijinal-faturalıdır. Kargo geldikten sonra One Millionun orijinali ile alakası olmadığını farkettim. Kendisine söyledim kokuyu kontrol etmeden gönderdiğini ve bozulmuş olabileceğini söyledi. Bu sırada da babasının öldüğünü (Allah rahmet eylesin) ve benden 1 hafta süre istedi. 16 şıbatta gelen ürünü anca 26 şubatta ilettiği kargo koduyoa iade edebildim.

    Daha sonrasında kendisi bana parfümün orijinal olduğunu benim DUTY FREEDEN aldıgım parfümün sahte olduğunu söyledi

    Sonuç olarak iademi aldım fakat sancılı bir süreçti
  • 03-05-2024, 21:45:19
    #6
    Evet, bende şuan aynısını yaşıyorum. Ürün sahte ama bana saklama koşullarından bozulmuş olabilir diyor.
  • 03-05-2024, 22:19:10
    #7
    Birde bana diyor ki sen benim ürünüme sahte olabilir dedin senden şikayetci olacağım diyor adama bak ya
  • 03-05-2024, 23:24:16
    #8
    ona attığım -ticaret puanı silinmiş bu çok saçma anlayamadım.
  • 04-05-2024, 00:32:53
    #9
    bilaldogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ona attığım -ticaret puanı silinmiş bu çok saçma anlayamadım.
    Siz sildirmediyseniz silinemez diye biliyorum ama