Bana göre bu satışların yasaklanması gerekiyor. Başımdan geçen olayları isim vermeden belirtmek istiyorum. (Bu bir şikayet konusu değil, yaşadığım olayları anlatıyorum. Kural dışı bir durum varsa lütfen uyarın)



11 Şubat 2024 tarihinde 2 adet parfüm siparişi verdim. One Million ve 212 Black VIP. One Million benim uzun süredir kullandığım ve orijinal-faturalıdır. Kargo geldikten sonra One Millionun orijinali ile alakası olmadığını farkettim. Kendisine söyledim kokuyu kontrol etmeden gönderdiğini ve bozulmuş olabileceğini söyledi. Bu sırada da babasının öldüğünü (Allah rahmet eylesin) ve benden 1 hafta süre istedi. 16 şıbatta gelen ürünü anca 26 şubatta ilettiği kargo koduyoa iade edebildim.

Daha sonrasında kendisi bana parfümün orijinal olduğunu benim DUTY FREEDEN aldıgım parfümün sahte olduğunu söyledi

Sonuç olarak iademi aldım fakat sancılı bir süreçti