Arkadaşlar herhangibi bir isim vermeyeceğim fakat zaten forum içerisinde bir kaç kişi parfüm satışı yapıyor.
Daha önce orijinal parfüm başlığı altında parfüm satın aldınız mı?
Ben daha önce parfüm aldım benim gibi bir kaç kişi daha orijinal olmadığını düşünüyoruz satıcıda öyle bir haklıymış gibi davranıyor ki
Pazartesi günü avukatıma durumları iletip şikayetci olacağım kişiden, sizinde buna benzer yaşadığınız bir durum varsa bana yazabilirsiniz.
Selamlar.
Şahsen ben de orjinal parfüm satıyorum ama sattığım markanın temsilcisiyim aktif olarak, birine mal sattığım zaman direkt temsilcisi olduğum kurum gönderiyor malı, bu en basitinden Kargo takip bilgilerinden bile belli olabiliyor, Ayriyetten kesilen fatura işlenen kargo bilgileri ve en basitinden ürün içeriği bile orjinal olduğunu zaten kanıtlamama bile gerek kalmıyor çoğu zaman

Eğer bu tarz bir kafanızda soru işareti varsa bence iyice araştırmadan parfüm almayın, parfüm işi değişik bir iş, ilk 1 saat çok güzel kokar sonrasında
Sevgiler.