• 03-05-2024, 15:55:38
    #46
    Hayırlı satışlar hocam. Bana ara kat lazım. Esenyurtun hangi mahalleleri aileye uygun acaba.
    Sanırım göçmen(Balkanlar) bir mahallesi var.İsimlerini yazar mısın onerdiğin mahalleleri.
  • 03-05-2024, 16:39:55
    #47
    Merhabalar hocam tapu da ne diye geçiyor
    Detaylı foto vs var ise pazartesi gelip görüp direk alabilirim
    Teşekküre derim
  • 03-05-2024, 16:43:07
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    is_gelistirme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar hocam. Bana ara kat lazım. Esenyurtun hangi mahalleleri aileye uygun acaba.
    Sanırım göçmen(Balkanlar) bir mahallesi var.İsimlerini yazar mısın onerdiğin mahalleleri.
    Selamlar.

    Dediğiniz yerler gaziosmanpaşa, bayrampaşa, pendik yeni mh - yeşilbağlar mh esenyurtta boşnak mahallesi olacağını zannetmiyorum.

    Hayırlı Satışlar.
  • 03-05-2024, 16:46:24
    #49
    kaç metrekare hocam
  • 03-05-2024, 17:58:13
    #50
    Üyeliği durduruldu
    organikurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam tapu da ne diye geçiyor
    Detaylı foto vs var ise pazartesi gelip görüp direk alabilirim
    Teşekküre derim
    Tapuda daire olarak geçiyor, fotoğrafları akşam üzeri çekip atacağım.
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç metrekare hocam
    60m2 arkasında da 25m2 bahçesi var
  • 03-05-2024, 18:17:29
    #51
    Vay be ne çok parası olan varmış r10da 1 milyon 250 bin nakit kaç kişide var herkes alma istemiş kapora bırakan bile var Hayırlı satışlar hocam iyi fiyat Ankara'da bile bu fiyatlara ev çok zor
  • 03-05-2024, 18:19:05
    #52
    Üyeliği durduruldu
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be ne çok parası olan varmış r10da 1 milyon 250 bin nakit kaç kişide var herkes alma istemiş kapora bırakan bile var Hayırlı satışlar hocam iyi fiyat Ankara'da bile bu fiyatlara ev çok zor
    hocam ihtiyaç olarak veya yatırım olarak almak isteyen çok var, evet çok uygun fiyat
  • 03-05-2024, 22:48:23
    #53
    Nem, rutubet vs aşırı yağışta su basması sorunu varmi hocam?
  • 03-05-2024, 23:00:07
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nem, rutubet vs aşırı yağışta su basması sorunu varmi hocam?
    hayır su an için 4 senedir rastlamadık