Vay be ne çok parası olan varmış r10da 1 milyon 250 bin nakit kaç kişide var herkes alma istemiş kapora bırakan bile var Hayırlı satışlar hocam iyi fiyat Ankara'da bile bu fiyatlara ev çok zor