Kendi internetime giremiyorum :( max. kişi sayısına ulaşmış
13
●1.233
- 08-07-2009, 12:15:50Üyeliği durduruldubiri kırmıştır diğer arkadaşlarına sölemiştir
- 08-07-2009, 13:12:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Firmware cihazın içinde ki yazılımdır, sonradan ortaya çıkan bazı hataların düzeltilmesi için güncellenmesi gerekebilir,
sayfasında bir firmware var, ancak bu işlerden anlamıyorsanız kesinlikle bilen birisine yaptırınız, yoksa elinizde ki modem den de olursunuz.Alıntı - 08-07-2009, 13:33:47Olabilir ama burada 20 yıldır oturuyoruz zaten bir çoğu çocukluk arkadaşım.Böle bir şey yapmazlar heralde .Gerçi benim olduğumu nerden bilecekler oda var.Herzamn kullandığım nick wireless ismim ama yinede bilmeyede bilirlerSaid Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamıyorum valla aldığım gibi duruyor modem.Tek bir güncelleme bile yapmadımchackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle