• 08-07-2009, 12:15:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    biri kırmıştır diğer arkadaşlarına sölemiştir
  • 08-07-2009, 13:12:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firmware cihazın içinde ki yazılımdır, sonradan ortaya çıkan bazı hataların düzeltilmesi için güncellenmesi gerekebilir,

    sayfasında bir firmware var, ancak bu işlerden anlamıyorsanız kesinlikle bilen birisine yaptırınız, yoksa elinizde ki modem den de olursunuz.
  • 08-07-2009, 13:16:40
    #12
    belki biri kırıp diğer 11 kişiye söylemiştir :=)
  • 08-07-2009, 13:33:47
    #13
    Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki biri kırıp diğer 11 kişiye söylemiştir :=)
    Olabilir ama burada 20 yıldır oturuyoruz zaten bir çoğu çocukluk arkadaşım.Böle bir şey yapmazlar heralde .Gerçi benim olduğumu nerden bilecekler oda var.Herzamn kullandığım nick wireless ismim ama yinede bilmeyede bilirler
    chackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmware cihazın içinde ki yazılımdır, sonradan ortaya çıkan bazı hataların düzeltilmesi için güncellenmesi gerekebilir,
    sayfasında bir firmware var, ancak bu işlerden anlamıyorsanız kesinlikle bilen birisine yaptırınız, yoksa elinizde ki modem den de olursunuz.
    Anlamıyorum valla aldığım gibi duruyor modem.Tek bir güncelleme bile yapmadım
  • 08-07-2009, 13:38:54
    #14
    Grup hack mi yapmış lamerlar :P