Said Tuncbilek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki biri kırıp diğer 11 kişiye söylemiştir :=)
Olabilir ama burada 20 yıldır oturuyoruz zaten bir çoğu çocukluk arkadaşım.Böle bir şey yapmazlar heralde .Gerçi benim olduğumu nerden bilecekler oda var.Herzamn kullandığım nick wireless ismim ama yinede bilmeyede bilirler
chackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firmware cihazın içinde ki yazılımdır, sonradan ortaya çıkan bazı hataların düzeltilmesi için güncellenmesi gerekebilir,
sayfasında bir firmware var, ancak bu işlerden anlamıyorsanız kesinlikle bilen birisine yaptırınız, yoksa elinizde ki modem den de olursunuz.
Anlamıyorum valla aldığım gibi duruyor modem.Tek bir güncelleme bile yapmadım