emrecanondes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+ yüksek fiyattan kiraliyorsunuz
+ 1 yıllık sözleşme yapiyorsunuz
+ zam oranını yazmiyorsunuz
+ %25 lik zam dilimine sığınıyorsunuz
ne gerek var
sözleşmeyi imzalarken tefe tufe / asgari ücer zammı kadar zam yazmak yada %20-30-40 oran koymak bu kadar zor mu?
depozito yuda tl verdim de tam olsun.
ALLAH yardımcın olsun. kavga dövüş istersen istediğin zammı yaparısın yok dövüş istemiyorum diyorsan anlaşmaya çalışıcaksın.