Merhabalar,
Ev sahibi geçen sene Haziran ayında 8.000₺ karşılığında tuttuğum evin kirasını bu yıl 15.000₺ yapmak istiyor. Sözleşme 1 yıllıktı ve bu ay bitti. Böyle bir hakkı var mı?
Ayrıca %25 kira artışı sınırının bittiğini söyledi. Netten baktığım kadarıyla Temmuzda son deniyor. Bilgisi olan destek olabilir mi? Ne yapacağım?
abi kızıyorum size vallahi billahi bu kriz döneminde ev kiralıyorsunuz.
+ yüksek fiyattan kiraliyorsunuz
+ 1 yıllık sözleşme yapiyorsunuz
+ zam oranını yazmiyorsunuz
+ %25 lik zam dilimine sığınıyorsunuz
ne gerek var
sözleşmeyi imzalarken tefe tufe / asgari ücer zammı kadar zam yazmak yada %20-30-40 oran koymak bu kadar zor mu?
depozito yuda tl verdim de tam olsun.
ALLAH yardımcın olsun. kavga dövüş istersen istediğin zammı yaparısın yok dövüş istemiyorum diyorsan anlaşmaya çalışıcaksın.