• 08-07-2009, 06:10:57
    #19
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğan grup akıllık yaptı zaten Kandl D'deki tüm dizilerinin reytingleri tavanda yaprak dökümü, arka sokaklar, aşkı memnu, bkm fakat star'da ise adam gibi dizi yok en son prisonu aldılar ama onunda çevirisi ne kadar tutar bilmem keşke alt yazılı yayınlasalar daha çok tutar. Şimdi Kurtlar vadisi ile reytingler eşitlenecek normalde kurtlar'ın karşısına aşkı memnuyu koyuyorlardı büyük ihtimal aşkı memnunun günü değişir reytingler bölünmesin
  • 08-07-2009, 07:49:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence kötü olmuş. Nedense Star TV ye transfer olan çoğu dizinin cılkı çıkıyor.
    Ör: Çocuklar Duymasın
    +1
    bende bunu yazacaktım.
    ör:En son babalar duyar, Sihirli annem...

    Reklam azalması yönünden iyi olabilirde pek eskisi gibi kalacağını sanmıyorum.Kanald den ayrıldıktan sonra tuttu zaten.
  • 08-07-2009, 07:52:56
    #21
    Her 15 dakikada reklam olmasında isterse Flash TV'e geçsin.
  • 08-07-2009, 08:23:29
    #22
    TV kalitesi bakımından STAR TV Güzel aslında Show'dan.
  • 08-07-2009, 09:15:22
    #23
    Güzel oldu güzel. Bu arada yeni sezoun ne zaman başlayacağınız bilen var mı ?
  • 08-07-2009, 09:45:33
    #24
    aydın abi senmi aldın kurtlar vadisini.Neyse yayın politikası inşallah değişmez.hayırlısı olsun vadicilere
  • 08-07-2009, 09:50:47
    #25
    Senaryoya müdahale etmesinler de bozmasınlar diziyi.
  • 08-07-2009, 09:53:38
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HyperFt aynen sana katılıyorum. Ben bu konuda takıntılıyımdır. Şimdi show'a alıştım, star bana garip gelecek
  • 08-07-2009, 10:04:19
    #27
    gitmediği bi Atv kaldı