webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence kötü olmuş. Nedense Star TV ye transfer olan çoğu dizinin cılkı çıkıyor.
Ör: Çocuklar Duymasın
+1
bende bunu yazacaktım.
ör:En son babalar duyar, Sihirli annem...

Reklam azalması yönünden iyi olabilirde pek eskisi gibi kalacağını sanmıyorum.Kanald den ayrıldıktan sonra tuttu zaten.