• 30-04-2024, 21:54:08
    #1
    https://youtu.be/-xIzl8DSi3g?si=YNfmSOCftwnz9pZl

    YT videoya denk geldim, restoranlarda herşey ateş pahası iken birde %10 kimi restoranlarda kişi başı %10 servis ücreti eklemenin akıl mantığı nedir? Servisten memnun kaldığım zaman fazlasıyla bahşiş veriyorum kaldıki asık suratlı, ilgisiz veya umursamaz bir mekanda dünya kadar para verip neden servis ücreti ödeyelim ki..
  • 30-04-2024, 22:01:58
    #2
    Umursamaz mekana para kazandırmak günah ve kendi kendine saygısızlık. Şahsi fikrim.
    Servis ve benzeri şeytan emeli paralara da hayır. Bankaların da işlem ücretine HAYIR.
  • 30-04-2024, 22:47:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kuver diye bişey çıkardılar o şekilde yediğinden çok para kitliyorlar geçen ödedik 4 kişi için 270 TL
  • 01-05-2024, 00:13:07
    #4
    kuver - garsoniye - servis ücreti adı altında diye bişey önüme geldiği an o mekana gitmeme sebebim, zaten bu işin raconu bellidir, raf fiyatı ürününe göre 2x yada 3x'dir, servis hizmet ücreti çoktan dahildir zaten pahalı ödediğim bişey adisyonda gözüme az gelip bana ekstradan bindirecekse açık konuşayım kazıkçıdır. nitekim bana makul yaklaşan, efendi gibi yaklaşan personele zaten tip bırakmadan çıkmışlığım yoktur, en kötü nakit veriyorsam üstünü almam, karttan çekiyorsam sümene nakit koyarım işletmeci cebine gitmesin diye, bunu gördüğüm an adisyonda sadece bi kere gelirim bi daha gelmem. aylık asgari ücrete çalışan hele alkollü mekansa türlü prototip insanla uğraşan adamı boş geçemem, kendi vicdanım el vermiyor, kendim özellikle geri planda kalan insanlara ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum, güzel yemek yediysem şefe, iyi alkol aldıysam barmene ayrı iletiyorum selamlarımı, mutlaka sonraki gelişimde bana basit bi teşekkürün artısı oluyor.