https://youtu.be/-xIzl8DSi3g?si=YNfmSOCftwnz9pZl

YT videoya denk geldim, restoranlarda herşey ateş pahası iken birde %10 kimi restoranlarda kişi başı %10 servis ücreti eklemenin akıl mantığı nedir? Servisten memnun kaldığım zaman fazlasıyla bahşiş veriyorum kaldıki asık suratlı, ilgisiz veya umursamaz bir mekanda dünya kadar para verip neden servis ücreti ödeyelim ki..