Merhaba dostlar. Evlilik teklifi edeceğim. Bir yüzük buldum. Baget yüzük sevdiğini biliyorum. Fiyat iyi mi ? Büyük mü küçük mü bilmiyorum. En ufak bir fikriniz varsa bana yardımcı olursanız sevinirim
10 numara hocam bende zen pırlantadan almıştım yüzüğü geçen sene fibabanka varsa 12 taksite bölmüşlerdi benim ödememi aylık ödemiştim faizsiz, netten sipariş vermek yerine mutlaka şubelerine uğrayın derim
Gayet güzel hocam hayırlı olsun darısı başımıza, yengenin zevkine göre al tavsiyem ama pırlanta yerine altın varsa veya zümrüt öneririm elmasın bir değeri yok baya düşükten satarsınız ilerde ihtiyacınız olursa
10 numara hocam bende zen pırlantadan almıştım yüzüğü geçen sene fibabanka varsa 12 taksite bölmüşlerdi benim ödememi aylık ödemiştim faizsiz, netten sipariş vermek yerine mutlaka şubelerine uğrayın derim
Zen vs gerçekten çok pahalı. Yüzüğün normalde iyisi kötüsü olmaz en önemlisi içten duygulardır ama zamanında Lova markasını önermiştim herkese Detaylı araştırmıştık. Lova Pırlantada hem pırlanta rengi Dye yakın hem de karatlara göre fiyatlar iyiydi. Bir bakabilirsiniz yerleri Sirkecide.