10 numara hocam bende zen pırlantadan almıştım yüzüğü geçen sene fibabanka varsa 12 taksite bölmüşlerdi benim ödememi aylık ödemiştim faizsiz, netten sipariş vermek yerine mutlaka şubelerine uğrayın derim