dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar cikmiyor ki dussun . Turk Lirasi deger kaybediyor.
Dalgalanma, globalde de var vs hikaye. Turk Lirasi deger kaybediyor. Daha da kaybetmemesi icin yapilan bir sey goremiyorum ben.
Ben Moldovada yasiyorum. 2017'de 1 TL 4.5 lei'ydi. Simdi ise 0.55 lei. 1 TL 1 moldova parasi bile etmiyor.
Turk lirasinin 7-8 yilda geldigi durum bu. Simdi kalkip dolar dusecek diyenler bana komik geliyor.
Dolar düşecek demiyorum tam tersi yıl sonu 45 tl olacak mb bile 42 tl diyor.

Sadece kapalı çarşıda normal dışı bir hareket olmuş onu belirttik.

Bizim insanımız enflasyon düşecek diyince fiyat ineceğini düşünüyor olan Sadece ki olur ise oda fiyatlar yıllık %100 yükselmek yerine %50 yada 60 yükselecek