• 21-04-2024, 15:36:55
    #10
    Kara para aklayanlara hiçbir şey olmaz olan yine garibana olur, küçük esnafa olur. Vergi kaçırmanın önüne geçilir sadece
  • 21-04-2024, 15:38:36
    #11
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iban denetleyerek anca küçük iş yapan insanların başına iş olurlar o kadar.

    Kara para ibana faturasız para alarak yapılmıyor zaten altın,çekiliş,piyango biletleri,iddia, naylon fatura ve şirketler kısacası yapan yasalmış gibi yapıyor.
    illegal bahiste en büyük yolu ücret atıp kripto ile geri çekiyorlar ülkede sorsan kumar illegal ve kumarhane açılamıyor denetimsiz bir sektör olacağına lisanslı devlet himayesi altında yapılsa turizmde hatrı sayılır konumdayız hem ülkeye döviz girer hemde şu asalak bahis sitelerinden kurtuluruz.
  • 21-04-2024, 15:58:36
    #12
    Hocam sadece benim 8 ibanım var, sistemsel bir denetleme olacağını düşünürsek, açıklamada belli parametreleri görürse mimleyecek demektir. bunları aşarlar.
  • 21-04-2024, 16:13:10
    #13
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece benim 8 ibanım var, sistemsel bir denetleme olacağını düşünürsek, açıklamada belli parametreleri görürse mimleyecek demektir. bunları aşarlar.
    ne gibi parametreler?
  • 21-04-2024, 16:17:06
    #14
    Kimi yandaş holdingin vergi borçları sıfırlanır hatta teşvik adı altında tonla hibe verilir, bu büyük masrafı çıkarabilmek için kiminin de akrabasından gelen para transferinden bile vergi alınmaya çalışılır. Ne olurdu şu batık ülkenin ekonomisini düzeltmeye en yukarıdan başlansa? Önce para babalarını halledin de sonra dedenin torununa iban ile gönderdiği okul harçlığından vergi alırsınız. Hiç gördünüz mü bilmem hangi şirkete, fabrikaya, holdinge vergi incelemesi başlatıldığını? Dipten tepeye çıkmak hata, diptekiler zaten dipte, elde yok avuçta yok ki dipteler, varlıklılardan başlasalar çok güzel ekonomik bir katkı olabilirdi. Neyse, artık eskiye dönülüp kayıp kaçak arttırılacak şekilde ödemeler elden verilir, kimse de kaydını tutamaz. Resmi ödeme araçları yerine takip edilemeyen nakit ve kripto gibi transferler yapılır hatta belki değerli metal, çek senet vs. artık aklınıza ne gelirse. İşletmeler fiş kesmemek için iban ile ödeme alıyorsa haberde de öyle yazacaklar, akrabaları işe karıştırdıkları dakika da insanlar panik olur, kaos başlar, bankalara bile güven azalır, ödemeler dengesi şaşar. Yapacaksan da bunu ulu orta açıklamazsın, eve giren hırsıza ben eve giriyorum hadi kaç diye haber vermek gibi bir şey olur bu. Neyse, vardır bir bildikleri diyeceğim ama hiç inanasım gelmediği için onu bile demiyorum, ülkenin sonu hayır olsun diyorum.
  • 21-04-2024, 16:55:30
    #15
    Kara para aklama bu değil ki
  • 21-04-2024, 21:13:26
    #16
    Bilal Erdoğan Erkan Yıldırım gibi kişilere hiç birşey olmayacak.
    Olan 3 5 kuruş para kazananlara olacak.
  • 21-04-2024, 22:45:33
    #17
    Hocam bu sistem ile mi? Kara para aklamanın önüne zibilyon zaman geçsin yine kimse geçemez... 😂😂😂
  • 21-04-2024, 23:16:36
    #18
    Ülkedeki dönen paranın %90'ı ufak bir kesim olan zenginlerde. %10luk kesimi zorlayıp mı vergi kaçırmanın önüne geçecekler : )