Dostlar selamlar, foruma şimdi girdim 2 kişiden mesaj geldi.
Bir numara benim adımı verip ortak olduğumuzu söyleyip işlem yapmak istemiş.
Kimseyle ortaklığım yok, benim adıma kimseyle iş yapmayın kesinlikle.
Hocan nickin o kadar müsait ki, sanki kripto sinyal grubu işletiyorsun gibi
Hocam alakam yok sadece kriptoyla ilgili blogum vardı daha öncede değiştirmek istediğimi yazdım ama ücretli olduğu için yapmadım.
Ayrıca konuda belirttiğim mesaj atan arkadaşlar kriptoyla ilgili değil farklı web hizmetleri için görüşmüşler