Dostlar selamlar, foruma şimdi girdim 2 kişiden mesaj geldi.
Bir numara benim adımı verip ortak olduğumuzu söyleyip işlem yapmak istemiş.
Kimseyle ortaklığım yok, benim adıma kimseyle iş yapmayın kesinlikle.

Herkese iyi forumlar dilerim.