Konu
Ortağım yok, adımı veren kimseyle işlem yapmayın.
16-04-2024, 19:09:51
#1
Misafir
Dostlar selamlar, foruma şimdi girdim 2 kişiden mesaj geldi.
Bir numara benim adımı verip ortak olduğumuzu söyleyip işlem yapmak istemiş.
Kimseyle ortaklığım yok, benim adıma kimseyle iş yapmayın kesinlikle.
Herkese iyi forumlar dilerim.