• 16-04-2024, 13:41:41
    #1
    Gerçekten bu tasarım için tasarımcıya kaç milyon verip yaptırdılar acaba, hiçbir estetik ve güzel yanı yok rahatsız edici bir tasarım, sizce nasıl olmuş?
  • 16-04-2024, 13:44:59
    #2
    Youtube da aynı BMW gibi yeni bir model çıktığında herkes yerine dibine sokuyor göz alışınca en iyisi demeye başlıyoruz
  • 16-04-2024, 13:46:40
    #3
    bence eskisinden iyi olmuş hocam yorumlar yerine videolar ön plana alınmış. sadece başlık ve detaylar tekrar videonun altına alınsa yeterli bana göre
  • 16-04-2024, 13:46:49
    #4
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube da aynı BMW gibi yeni bir model çıktığında herkes yerine dibine sokuyor göz alışınca en iyisi demeye başlıyoruz
    Başlık ve yorum kısmı baya kötü hocam araya sıkıştırmışlar
  • 16-04-2024, 13:48:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Neyi var ki, bence güzel, neresine takıldınız?
  • 16-04-2024, 13:54:05
    #7
    Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi var ki, bence güzel, neresine takıldınız?
    4 yerine 3 video görüntüsü olabilirdi,başlık ve yorumlar çok sıkışmış bana göre kötü görüntü var
  • 16-04-2024, 14:18:11
    #8
    Komik (mi) ?
  • 16-04-2024, 14:40:40
    #9
    Bence güzel olmuş ama alışmak lazım. Yorumlar çok köşeye sıkışmış gibi olmuş. Bazen benim gibi destan yazanlar oluyor, alan adar olunca insan okumaktan sıkılır. Göze çok daha uzun gelir çünkü.
    Mobil tasarımı çok daha kötü. Solda kapak fotoğrafı, sağda da başlık var. Ama alan daraldığı için haliyle video başlığı uzun olursa hepsi okunmuyor, mutlaka videoya girmek gerekiyor. Eski düzeni çok daha iyiydi. Güya ekranda daha fazla video gösterip izlenme sayısını artırmak istiyorlar. Ters tepebilir yalnız.