
Youtube iyice bozmuş batıcak herhalde
13
●666
- 16-04-2024, 13:46:49Başlık ve yorum kısmı baya kötü hocam araya sıkıştırmışlarAOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 13:54:054 yerine 3 video görüntüsü olabilirdi,başlık ve yorumlar çok sıkışmış bana göre kötü görüntü varOztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2024, 14:40:40Bence güzel olmuş ama alışmak lazım. Yorumlar çok köşeye sıkışmış gibi olmuş. Bazen benim gibi destan yazanlar oluyor, alan adar olunca insan okumaktan sıkılır. Göze çok daha uzun gelir çünkü.
Mobil tasarımı çok daha kötü. Solda kapak fotoğrafı, sağda da başlık var. Ama alan daraldığı için haliyle video başlığı uzun olursa hepsi okunmuyor, mutlaka videoya girmek gerekiyor. Eski düzeni çok daha iyiydi. Güya ekranda daha fazla video gösterip izlenme sayısını artırmak istiyorlar. Ters tepebilir yalnız.