Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi var ki, bence güzel, neresine takıldınız?
4 yerine 3 video görüntüsü olabilirdi,başlık ve yorumlar çok sıkışmış bana göre kötü görüntü var