Nasılsınız? Azıcık Sohbet Edelim.
14
●428
- 15-04-2024, 23:05:01bir genç arkadaşımızda buradan arkadaş edinemedeği,sosyal çevre yapamadığı için r10 dan ayrıldı öyle gençlerde var.birde şehir önemli bu konuda.Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 23:07:23Sosyallik önemli hocam ya bu devirde.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 23:10:39hahahhaa çok iyi anlatımTarkhub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-04-2024, 23:13:10hiç olmazsa birilerinin yüzünü güldürebiliyoruz 😅slowy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle