eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir genç arkadaşımızda buradan arkadaş edinemedeği,sosyal çevre yapamadığı için r10 dan ayrıldı öyle gençlerde var.birde şehir önemli bu konuda.
Sosyallik önemli hocam ya bu devirde.