Konu
Nasılsınız? Azıcık Sohbet Edelim.
15-04-2024, 23:07:23
#13
Krom1
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir genç arkadaşımızda buradan arkadaş edinemedeği,sosyal çevre yapamadığı için r10 dan ayrıldı öyle gençlerde var.birde şehir önemli bu konuda.
Sosyallik önemli hocam ya bu devirde.