• 13-04-2024, 18:14:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu konuda tartışalım. Bu hafta kaç kişiye iş verdiysem hiç biri zamanında başlayıp zamanında bitirmedi. Tamamen sıfırdan site yaptırıyorum, adam 5 gün geçmiş teslim tarihi yaklaşmış 30 dakika öncesinden yapmaya başlamış. Bir çok kişiye bu hafta iş verdim hepsi aynı. Hiç biri ödeme aldıktan sonra işe hemen başlamıyor. İlla verilen iş son dakikaya bırakılacak yani.
    Sizde de aynı durum mu? Bu konuda tartışalım, sebepleri ne olabilir.
  • 13-04-2024, 18:15:03
    #2
    İş sonu ödeme çalışınız ve ya %50 %50.

    + olarak ticaret yapmadan önce puanlarına, yorumuna ,forum içi davranışlarına bakınız. Varsa teşekkür ve şikayet konularını inceleyiniz.
  • 13-04-2024, 18:15:44
    #3
    Yapıyorsa gene iyi
  • 13-04-2024, 18:15:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş sonu ödeme çalışınız ve ya %50 %50.

    + olarak ticaret yapmadan önce puanlarına, yorumuna ,forum içi davranışlarına bakınız. Varsa teşekkür ve şikayet konularını inceleyiniz.
    3 kişiyle %50 olarak anlaştım fakat yine de teslim etmediler işi. Oysaki 100'den fazla + ticaret puanı olmasına rağmen
  • 13-04-2024, 18:22:00
    #5
    berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kişiyle %50 olarak anlaştım fakat yine de teslim etmediler işi. Oysaki 100'den fazla + ticaret puanı olmasına rağmen
    O zaman maalesef ki iş sonu veya iş ortası 50 , son 50 şekilde anlaşmak gerek.

    Ben mesela gmail satacağım zaman önce dosyamı hazırlarım, sonra IBAN atarım karşıya. sonra da dosyasını iletirim.

    Doğrusu bu sekilde olmalı bence
  • 13-04-2024, 18:24:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman maalesef ki iş sonu veya iş ortası 50 , son 50 şekilde anlaşmak gerek.

    Ben mesela gmail satacağım zaman önce dosyamı hazırlarım, sonra IBAN atarım karşıya. sonra da dosyasını iletirim.

    Doğrusu bu sekilde olmalı bence
    %50 iş sonu %50 iş başı anlaştık zaten %50'den kastım oydu.
    En doğrusu zaten o şekilde, lakin hiç kimse öyle değil
  • 13-04-2024, 18:28:43
    #7
    Hocam kusura bakmayın 200 ₺ uygun olsun derken böyle şeylerle karşılaşan çok müşterim / tanıdığım oldu verilen hizmetlerde fiyatına göre oluyor.
  • 13-04-2024, 19:09:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    frozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın 200 ₺ uygun olsun derken böyle şeylerle karşılaşan çok müşterim / tanıdığım oldu verilen hizmetlerde fiyatına göre oluyor.
    Hocam piyasa şartlarına göre yüksek ücretler ödedim. Herkes 1000TLye yapıyorsa ben 1250TLye yaptırdım mesela. 200tl uygun olsun diye bir derdim yok
  • 13-04-2024, 20:05:07
    #9
    berateren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam piyasa şartlarına göre yüksek ücretler ödedim. Herkes 1000TLye yapıyorsa ben 1250TLye yaptırdım mesela. 200tl uygun olsun diye bir derdim yok
    O zaman hocam beraber çalışalım profilimde whatsapp numaram mevcut üzmem sizi 😃