O zaman maalesef ki iş sonu veya iş ortası 50 , son 50 şekilde anlaşmak gerek.
Ben mesela gmail satacağım zaman önce dosyamı hazırlarım, sonra IBAN atarım karşıya. sonra da dosyasını iletirim.
Doğrusu bu sekilde olmalı bence
%50 iş sonu %50 iş başı anlaştık zaten %50'den kastım oydu.
En doğrusu zaten o şekilde, lakin hiç kimse öyle değil