3 kişiyle %50 olarak anlaştım fakat yine de teslim etmediler işi. Oysaki 100'den fazla + ticaret puanı olmasına rağmen
O zaman maalesef ki iş sonu veya iş ortası 50 , son 50 şekilde anlaşmak gerek.
Ben mesela gmail satacağım zaman önce dosyamı hazırlarım, sonra IBAN atarım karşıya. sonra da dosyasını iletirim.
Doğrusu bu sekilde olmalı bence