• 12-04-2024, 17:45:11
    #10
    SmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyunun kendi mekaniklerinde var mı böyle bir şey diye sormak istemiştim aslında
    Anladım, malesef hocam.
  • 12-04-2024, 17:51:03
    #11
    Sanırım avrupa betası bitince sıfırlanacak hesaplar.
    Oyun güzel aslında eğer oynayacak arkadaşlar olursa ben de katılabilirim.

    crossplatform olması çok iyi
  • 12-04-2024, 18:01:21
    #12
    SmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım avrupa betası bitince sıfırlanacak hesaplar.
    Oyun güzel aslında eğer oynayacak arkadaşlar olursa ben de katılabilirim.

    crossplatform olması çok iyi
    Evet cross platform olması çok iyi, gün içinde android telefondan girip basit işleri ve görevleri yapabiliyosun. Ama binlerce kişinin olduğu toplu zvz savaşlar için sağlam işlemcili pc lazım. Diğer tüm aktiviteler için ortalama bir pc veya tablet yetiyor. Ben bir süre gpu takılı olmadan, 9 yıllık 6700k işlemcinin dahili ekran kartıyla oynadım, öyle de gayet iyiydi. Oyunu harika optimize etmişler. Map'ler satranç tahtası gibi, gereksiz hiç bir ayrıntı yok, birçok oyunun en iyi yönleri alınarak yapılmış. R10'dan çok başlayan olursa guild kurabilirim
  • 12-04-2024, 18:13:57
    #13
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet cross platform olması çok iyi, gün içinde android telefondan girip basit işleri ve görevleri yapabiliyosun. Ama binlerce kişinin olduğu toplu zvz savaşlar için sağlam işlemcili pc lazım. Diğer tüm aktiviteler için ortalama bir pc veya tablet yetiyor. Ben bir süre gpu takılı olmadan, 9 yıllık 6700k işlemcinin dahili ekran kartıyla oynadım, öyle de gayet iyiydi. Oyunu harika optimize etmişler. Map'ler satranç tahtası gibi, gereksiz hiç bir ayrıntı yok, birçok oyunun en iyi yönleri alınarak yapılmış. R10'dan çok başlayan olursa guild kurabilirim
    Nisan sonunda açılıyormuş server, guild kurarsan ben gelirim dostum
  • 12-04-2024, 18:15:29
    #14
    SmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nisan sonunda açılıyormuş server, guild kurarsan ben gelirim dostum
    Yaparsam öyle birşey haber edicem hocam. Şuan oyunu duyuyarak adam topluyorum
  • 13-04-2024, 00:50:09
    #15
    Türkçe + Avrupa sunucusu varsa ben de başlarım. Çocukken oynadığım Knight'tan aldığım zevki alır mıyım acaba.
  • 13-04-2024, 02:39:49
    #16
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe + Avrupa sunucusu varsa ben de başlarım. Çocukken oynadığım Knight'tan aldığım zevki alır mıyım acaba.
    Fazlasını bile alabilirsin.
  • 13-04-2024, 14:40:51
    #17
    Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazlasını bile alabilirsin.
    oyuna para yatırmak gerek mi oynamak için premium vs gibi olayları var mı? bide dandik bir pc oynatır mı :d
  • 13-04-2024, 17:57:57
    #18
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyuna para yatırmak gerek mi oynamak için premium vs gibi olayları var mı? bide dandik bir pc oynatır mı :d
    Oyun içi kastığın parayla premium alabiliyorsun. Dandik pc'lerin oynayatabileceği en iyi, en mantıklı oyun albion'dur, süper optimize etmişler.