Vanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet cross platform olması çok iyi, gün içinde android telefondan girip basit işleri ve görevleri yapabiliyosun. Ama binlerce kişinin olduğu toplu zvz savaşlar için sağlam işlemcili pc lazım. Diğer tüm aktiviteler için ortalama bir pc veya tablet yetiyor. Ben bir süre gpu takılı olmadan, 9 yıllık 6700k işlemcinin dahili ekran kartıyla oynadım, öyle de gayet iyiydi. Oyunu harika optimize etmişler. Map'ler satranç tahtası gibi, gereksiz hiç bir ayrıntı yok, birçok oyunun en iyi yönleri alınarak yapılmış. R10'dan çok başlayan olursa guild kurabilirim
Nisan sonunda açılıyormuş server, guild kurarsan ben gelirim dostum