SmartPenguin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Albion Online avrupa open beta açıldı, başlayacak olan var mı?
18
●842
- 12-04-2024, 17:51:03Sanırım avrupa betası bitince sıfırlanacak hesaplar.
Oyun güzel aslında eğer oynayacak arkadaşlar olursa ben de katılabilirim.
crossplatform olması çok iyi - 12-04-2024, 18:01:21Evet cross platform olması çok iyi, gün içinde android telefondan girip basit işleri ve görevleri yapabiliyosun. Ama binlerce kişinin olduğu toplu zvz savaşlar için sağlam işlemcili pc lazım. Diğer tüm aktiviteler için ortalama bir pc veya tablet yetiyor. Ben bir süre gpu takılı olmadan, 9 yıllık 6700k işlemcinin dahili ekran kartıyla oynadım, öyle de gayet iyiydi. Oyunu harika optimize etmişler. Map'ler satranç tahtası gibi, gereksiz hiç bir ayrıntı yok, birçok oyunun en iyi yönleri alınarak yapılmış. R10'dan çok başlayan olursa guild kurabilirimSmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2024, 18:13:57Nisan sonunda açılıyormuş server, guild kurarsan ben gelirim dostumVanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2024, 18:15:29Yaparsam öyle birşey haber edicem hocam. Şuan oyunu duyuyarak adam topluyorumSmartPenguin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 02:39:49Fazlasını bile alabilirsin.Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 14:40:51oyuna para yatırmak gerek mi oynamak için premium vs gibi olayları var mı? bide dandik bir pc oynatır mı :dVanq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2024, 17:57:57Oyun içi kastığın parayla premium alabiliyorsun. Dandik pc'lerin oynayatabileceği en iyi, en mantıklı oyun albion'dur, süper optimize etmişler.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle