Geçen sene değil ancak 2019-2020'de öyleydi bakış açısı güzel. Umarım her şey gönlünüzce olur.
Ben geçen yıl ev aldım 300 e şu an 450/500e satabiliyorum. Tam 7 ay bile olmadı geçen yılın Eylül ayında aldım düşünün evet çok borcum var ama pek de takılmıyorum 😁
Bu seneye kadar hatta son fırsat seçime kadar borçlanmak mantıklıydı ancak bundan sonra mantıklı değil gibi. Devalüasyon gelirse borçlular için durum kötü olabilir.
34
1 milyon Tl civarında düzenli ödediğim borcum var. Bilerek borçlandım.