denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borç ödenmezse faiz işliyor
Borç ödeniyorsa mantıklı. Ek olarak, borçluluğun psikolojisi kötü. Zorlayıcı bir durum.
Hayır işte öyle düşünme geçen yıl 100 bin lira ile ev alınıyordu borç ile ev aldığını düşün şu an karın yüzde 1000 😅