• 02-07-2009, 02:35:40
    #1
    THR
    Üyeliği durduruldu
    malum sonuçlar ve tercihler yaklaşıyor bende bir meslek mezunu olarak bilgisayar öğretmenliği yazıcam var mı öğretmenlik okuyan aramızda üniversitesi güzel olan veya beğenmeğen birde ben ankarada yaşıyorum ama şehir dışı istiyorum sizce hangisi daha güzeldir
  • 02-07-2009, 13:53:04
    #2
    Fırat'ı tercih edebilirsin güzeldir
  • 02-07-2009, 14:51:38
    #3
    Katü , selçuk , 19 mayıs , uludağ.
  • 02-07-2009, 21:39:17
    #4
    Yıldız Teknik geliyorsa tavsiye ederim..
  • 04-11-2009, 23:13:37
    #5
    THR
    Üyeliği durduruldu
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıldız Teknik geliyorsa tavsiye ederim..
    gazi geldi sağlık olsun
  • 04-11-2009, 23:34:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ablam Atatürk Üni. de okudu bu bölümü, gayet memnundu. bu yıl mezun oldu.
  • 05-11-2009, 07:41:51
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İzmir den güzeli var mı
  • 05-11-2009, 08:57:16
    #8
    Eğer Bilgisayar hakkında bir bilgin varsa kolay bir bölüm tek zorlanacagın dersler Pedagoloji dersleri olacak
  • 02-11-2012, 21:41:29
    #9
    konuyu hrotlatmak gibi olmasın
    bu sne bende bu bölüme girmek istiyorum okuyan yada bitiren arkadaşlarımız varsa tecrübelerini anlatabilirlermi