Konu
BÖTE (Bilgisayar ve Öğretim Tek. Öğretmenliği)
02-11-2012, 21:41:29
#9
Ahmt28
konuyu hrotlatmak gibi olmasın
bu sne bende bu bölüme girmek istiyorum okuyan yada bitiren arkadaşlarımız varsa tecrübelerini anlatabilirlermi