• 01-04-2024, 00:24:51
    #73
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun. direkt serviste yaptırın. canına yandığımın ülkesinde araç amaç değil değer değer olunca böyle oluyor. arka tampon plastik aksam değişse bi şey olmaz. takmayın kafaya bu kadar.
  • 01-04-2024, 01:03:13
    #74
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun bi kaç tanıdık var yönlendireyim isterseniz bi görüşün.
  • 01-04-2024, 02:22:00
    #75
    Tramer yüksek çıkar. Sorum sadece tamponda mı resim çok net değil nerelerde ne var anlaşılmıyor. Eğer sadece tamponsa gramer girdirmeyin derim
  • 01-04-2024, 02:49:48
    #76
    tamponun orjinali yan sanayisi farketmiyor nasıl olsa biri gelir yine arkadan vurur.
    Yan sanayide orjinalde aynı sertlikte oluyor geçmiş olsun dışardan yaptır tramer girmesin.
  • 01-04-2024, 09:01:09
    #77
    Kaskodan yaptırmaya hiç gerek yok. Şahıstan parasını talep edin aksi taktirde polise gidip vurup kaçtığını söyleyeceğinizi iletin karşı tarafa biraz gözü korkar belki. Sonuçta plastik parça ekspertizler bile bakmıyor yok yere tramer işlemesin
  • 01-04-2024, 09:08:04
    #78
    En azından vurup kaçmamış. Kendi ustama götüreceğim deyip zorlayın bence.
  • 01-04-2024, 09:28:43
    #79
    plastik parça tamir edilebilir. Bu boya takıntısını anlamıyorum. sanki kökünden gitmiş. Sanayide 5-6 bine tamir ederler. fotoğrafını çekin satarken gösterirsiniz. 1Milyon üzeri arabalarda 50 bine kadar trimer hiç bir şey değil.
  • 01-04-2024, 11:22:43
    #80
    Herkes karşı tarafa güvenir şekilde konuşmuş. Tamam numarayı bırakmış dürüst davranmış ta, yazılı bir sözleşme/tutanak olmadan bütün masraflar size girebilir.

    O yüzden karşı tarafa sözleşme isteğinde bulunun. Kabul etmezse süreç belli zaten.
  • 02-04-2024, 00:07:45
    #81
    Tampon plastik bir aksam olduğu için boşu boşuna bunu tramer olarak işletmeyin, parçanın tamiri olur durumda, en fazla 6-7 bin civarında bir maliyet ile çok temiz bir işçilik hallolur hocam. Geçmiş olsun.