Herkes karşı tarafa güvenir şekilde konuşmuş. Tamam numarayı bırakmış dürüst davranmış ta, yazılı bir sözleşme/tutanak olmadan bütün masraflar size girebilir.

O yüzden karşı tarafa sözleşme isteğinde bulunun. Kabul etmezse süreç belli zaten.